Gas Guzzlers Extreme
Gas Guzzlers Extreme är en snabb, grym, tungt beväpnad skjutare med gasen i botten! Håll hårt i ratten i det här våldsamt vanebildande stridsracingspelet som har tonvis med vapen, fordon, uppgraderingar, bonusar och miljöer. Gas Guzzlers Extreme tar dessutom stridsbilsgenren till en ny nivå med grymma lagstrider. Du börjar med lågpresterande fordon och jobbar dig snabbt upp mot högpresterande modeller genom att tjäna pengar i högoktaniga race och arenastrider. Nya spellägen, banor och fordon kommer att låsas upp allteftersom du tar dig längre i spelet. Förutom att utveckla dina kör- och stridsförmågor kan du spendera dina välförtjänta pengar på att anpassa ditt fordon för att matcha dina klanmedlemmar eller bestycka ditt åk på ärans väg! Som om inte det vore nog med utmaningar upptäcker du att du befinner dig mitt i en zombieapokalyps! Det här må vara dåliga nyheter för mänskligheten, men inte för dig! Beväpnad till tänderna och med sinnessjuka bonusar utströdda på varje arena borde du vara mer än kapabel till att förinta de odödas armé. Men passa dig – dessa hjärnslukande monster har egna vapen, och att köra över för många av dem kan göra att du sladdar runt i deras inälvor, vilket kan leda till en riktig festmåltid… med dig som huvudrätt. Gas Guzzlers Extreme är fullpackat med unik humor, personlighet och, framförallt, massor av innehåll! Spelet bjuder på 12 spellägen, 42 banor, 12 arenor, 8 olika miljöer, 21 anpassningsbara och uppgraderingsbara bilar med 12 unika vapentyper samt 22 olika zombietyper som skapar oändligt blodbad och kaos!