Supermarket Shriek
Häng med vår osannolika duo i ett race med shoppingvagnar. Undvik hinder och genomför livsfarliga utmaningar i olika butiker och mataffärer. Spelet utspelar sig i en dystopisk, alternativ framtid (antagligen) och våra hjältar måste hitta något djupt inom sig själva och fynda reavaror! På 3 av 2 varor i konservavdelningen, så länge lagret varar (villkor gäller). Styr våra hjältar framåt med deras vilda skrik! Spela själv eller ta hjälp av en vän för ett superunikt samarbetsläge. Men vänta, det finns mer. Är dina tummar ömma från all utklassning av n00bs? Damma av din gamla USB-mikrofon från musikspelen från 2007 och prova samarbetsläget ”Duett”. Harmonisera skriken för att undvika att bli pulveriserad i ett läge som kommer att få grannarna att undra! Bonus: Inkluderar ett partyläge för 2-8 spelare. Shoppa ansvarsfullt.