LEGO Pirates of the Caribbean The Video Game
Spel på begäran har stöd för engelska, franska, italienska, tyska, spanska.Ett äventyrligt actionspel som levandegör Pirates of the Caribbean-världen, och alla dess härliga karaktärer, i LEGO-form. I spelet får du uppleva alla minnesvärda scener från de tre första filmerna, plus nya scener från den fjärde filmen – Pirates of the Caribbean: I Främmande Farvatten – i LEGO-spelens roliga och originella stil.