Absolute Drift: Zen Edition
Detta är en körupplevelse utan dess like. Utvecklas från lärling till mästerglidare medan du finslipar dina färdigheter i en underbar, minimalistisk värld. Res från flygplatser och hamnar till ett flytande metropolis i ditt sökande efter nya bilar och ännu bättre utmaningar. Slappna av till över tre timmars elektronisk musik från C41 och Nyte. Utmana dig själv till bristningsgränsen på glidvägar och vilda bergsvägar medan du jobbar för att låsa upp troféer och midnattsevent för eliten. Glid bredvid skuggorna av världens toppspelare eller finslipa dina poäng genom att slå din egen skugga. Dina körfärdigheter kommer att sättas på prov i varenda sväng tills du till slut blir en mästerglidare.