Professional Farmer 2017 - Gold Edition
Gör dig redo för ett liv på landsbygden! Det här spelet utspelar sig på din bondgård! Njut av livet som bonde med alla dess fantastiska uppgifter och utmaningar! Tjäna på din erfarenhet som lantbrukare, använd din kunskap till att känna tillfredställelsen en lantbrukare känner när han sitter framför brasan efter en hård dags arbete. Dina ansträngningar kommer att löna sig – ju bättre dina åkrar är brukade, desto mer djur föder du upp, desto mer producerar du, desto bättre tjänar du, vilket för att du kan köpa nyare och större maskiner vilka du kan använda på större åkrar. Gräv djupare i ditt liv som bonde med den medföljande DLC:n. Ta hand om fler djur i ”Cattle & Cultivation”, så solrosfrön, utnyttja en större boskapsmarknad och en extra uppfödare och njut av många andra spännande funktioner.