Hitta din inre ninja i det helt nya LEGO NINJAGO Movie Video Game! Spela som dina favoritninjor: Lloyd, Jay, Kai, Cole, Zane, Nya och Master Wu för att försvara Ninjago-ön från den onda Lord Garmadon och hans hajarmé. Bemästra Ninjagility genom att springa på väggar, hoppa högt och kämpa mot Ninjagos fiender för att stiga i grad och uppgradera ninjornas stridsfärdigheter. Bara i LEGO NINJAGO Movie Video Game kan du uppleva filmen på åtta actionspäckade platser, alla med sin unika utmaningsdojo. Spela även med eller mot vänner och familj på stridskartor för upp till fyra spelare!