The Living Dungeon
För spänningen av klassiska dungeon tournament bordsspel till din skärm, allt presenterat i ohyggliga detaljer. Det finns verkligen ingenting som är som The Living Dungeon. Upp till nio spelare kan delta i en strid om intelligens, tur och lurendrejeri. Överlev andra äventyrare, monster och själva hålan i sig genom strid, hastighet och manipulation. Enbart the starkaste, snabbaste och smartaste kommer överleva.