Funk of Titans
Funk of Titans är ett spännande och beroendeframkallande spel, enkelt och kul att spela, men svårt att behärska. Du styr Perseus, Zeus son och beskyddare av den legendariska heliga musiken: funk. Färdas genom den uråldriga grekiska mytologin, riskera livet när du hoppar över vilda plattformer, samla funkskivor, besegra fiender, bär episka kostymer, rid den legendariske Pegasus och krossa de onda musiktitanernas rap, pop och rock i intensiva dansbattles. Endast en musik kan överleva och funk är gudarnas musik!