The Binding of Isaac: Rebirth
The Binding of Isaac: Rebirth är en slumpvis genererad RPG-actionfigur med tunga, ondskefulla element. Under sin resa hittar Isaac bisarra skatter, ansikten på konstiga varelser, upptäcker hemligheter och kämpar sig fram mot säkerheten. The Binding of Isaac är den ultimata ombearbetningen med en helt ny och effektiv spelmotor, ny pixelkonst, polerade, visuella effekter, helt nytt ljudspår och hundratals nya utföranden, ombearbetningar och förbättringar. Spelinformation: -4 MILJARDER häftiga körningar! -20 utmaningskörningar -450+ objekt inklusive 160 nya ej plockningsbara alternativ -Analog riktningsrörelse och hastighet -Över 100 specialicerade effekter -2 spelare -Över 200 karaktärer -10 spelbara karaktärer -100+ enemies -Över 50 bossar inklusive nya och sällsynta bossar -Rum FULLA AV TIPS!