Batman: The Telltale Series - The Complete Season (Episodes 1-5)
Gå in i Bruce Waynes trasiga psyke och upptäck de kraftiga och långtgående konsekvenserna av dina val som Dark Knight.I denna tuffa och våldsamma nya historia från de prisbelönta skaparna av The Walking Dead – A Telltale Games Series gör du upptäckter som kommer att krossa Bruce Waynes värld och den redan ömtåliga stabiliteten i ett korrupt Gotham City. Dina handlingar och val kommer att avgöra Batmans öde. Inkluderar tillgång till alla fem avsnitten (avsnitt 1 tillgängligt nu, avsnitt 2-5 kommer snart) i denna helt nya serie från den prisbelönta studion Telltale Games.