The Walking Dead: Michonne - Episode 1
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries med den ikoniska, fäktande karaktären från Robert Kirkmans bästsäljande serietidning i huvudrollen. Historien utforskar Michonnes frånvaro mellan nummer #126 och #139 i serietidningen då hon hemsöktes av sitt förflutna och hanterade en ofattbar förlust och ånger. Under de tre avsnitten i miniserien får spelarna upptäcka vad som fick Michonne att lämna Rick, Ezekiel, och resten av hennes betrodda grupp...och vad som förde henne tillbaka.Ladda ner avsnitt ett av The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries, ett episodiskt spel i tre delar från skaparna av The Wolf Among Us, The Walking Dead: A Telltale Games Series, och Tales from the Borderlands.