Milestone S.r.l.Racing och flygning
Köp Special Edition av det officiella Monster Energy AMA Supercross-mästerskapsspelet så får du hela spelet, Season Pass med 9 DLC-paket, Monster Energy Supercross 2 - Credits Multiplier. Dubblera antalet intjänade krediter efter varje offline- och onlinetävling, tävla mot de bästa aktuella och historiska förarna och återupplev Supercross-historia inne på stadion där allt började: Los Angeles Coliseum. Roa dig med att anpassa motorcykeln och förarens overall med otroliga valmöjligheter, upplev spektaklet i Monster Energy Cup med tävlingens egna specialregler och utforska den nya Compound-anläggningen: ett område där du kan köra fritt och tävla mot motståndare i nya utmaningar!