Beholder Complete Edition
Du är en statligt vald hyresvärd i en totalitär stat. Du ska spionera på hyresgäster. Hålla koll på dem, tjuvlyssna på deras konversationer och se till att alla följer lagen och håller Staten nöjd. Alla som ses sammansvärja mot Statens växlande lagar MÅSTE rapporteras. Men kommer du göra det? I en dystopisk värld där integriteten sedan länge är död och där Staten kontrollerar vardagslivet är det ditt val att följa vad Staten kräver, eller bli den empatiska hyresvärden som blundar för allt. Alla dina val har konsekvenser och konsekvenserna måste du ta itu med. Beholder Complete Edition innehåller även Blissful Sleep DLC, ett nytt scenario baserat på en f.d. hyresvärd, med nya gäster och berättelser att upptäcka.