Den hett efterlängtade uppföljaren till Pac-Man Championship Edition! Med imponerande 3D-grafik och ett skönt utseende tar den senaste versionen av det klassiska spelet tugget och jakten genom labyrinter till en helt ny nivå! Gör upp till fyra spöktåg för maximal tuggfest! Nya lägen som poängattack och ett äventyrsläge med snabbflyende frukt, stora, stygga bossar, löjligt remixade regler, med mera!