Battlezone Gold Edition
Spänn fast dig i cockpiten på en Cobra och upplev häpnadsväckande tankstrider. Ta kontrollen över destruktiva vapen och specialutrustning, från laserstyrda missiler och artilleri till EMP och sköldbonusar. Upplev en spännande kampanj för 1–4 spelare där olika miljöer, fiender och uppdrag blandas i en processuellt genererad kampanj. FÖRÖDANDE ARSENAL – Ta kontrollen över destruktiva vapen och specialutrustning, från laserstyrda missiler och artilleri till EMP och sköldbonusar. GRÄNSLÖSA MÖJLIGHETER FÖR EN ELLER FLERA SPELARE – Upplev en spännande kampanj för 1–4 spelare där olika miljöer, fiender och uppdrag blandas i en processuellt genererad kampanj. Ingen spelomgång är den andra lik! BANBRYTANDE UPPGRADERINGAR – Lås upp pansarvagnar, vapen och specialutrustning och välj bland hundratals dödliga kombinationer! STRID MED STIL – Anpassa pansarvagnens utseende genom olika skins, bobbleheads och signalhorn, allt ingår i Gold Edition! KLASSISKT LÄGE – Upplev hur det hela började med det klassiska läget, med de ursprungliga tvåspårskontrollerna och globala ranglistor att pröva dig mot!