Away: Journey to the Unexpected
Välkommen till ett FPS med mycket känsla! Ett färgstarkt äventyr blandat med action, förhandlingar och element av smygande. Du spelar som ett barn som varken är en hjälte eller en krigare. Men med vänskapens kraft kommer du att övervinna alla hinder på din väg! Välj din väg genom nivåerna, ta del av den godhjärtade historien, och framför allt rekrytera allierade. Alla de snygga och kraftfulla karaktärerna som du möter kan spelas som första person, och det är upp till dig att hitta rätt svar för att få dem att ansluta till din grupp! Idiotiska arbetare, mysterier från yttre rymden, konstiga vänner, och snabba kampmoment väntar! Resan runt en färgstark värld med unika bilder, med 2D-karaktärer som lever i en 3D-värld. Upptäck en rolig och godhjärtad historia med precis rätt del av element av smygande. Bli vän med och spela ett stort utbud av udda karaktärer! med anime-tema för ljudspåren som är komponerade av Kazuhiko Naruse.