Lost Grimoires 2: Shard of Mystery
Strax innan sin kröning försvinner den unga prinsen Fern med en mystisk flicka. Den kungliga beskyddaren och läraren får i uppdrag att leta upp och få hem honom. Med hjälp av alkemisk arkana gör beskyddaren allt i sin makt för att rädda prins Fern från det hägrande hotet. Kommer hon lyckas? Rikets framtid vilar i dina händer!