Active Soccer 2 DX
Efter storsuccén med mobilversionen är Active Soccer-serien tillbaka och lirar nu på Xbox One! Active Soccer 2 DX är ett nervkittlande fotbollsspel med arkadkänsla och top down-vy som ger dig en fartfylld arkadupplevelse, med fenomenal spelkänsla och finkänsliga kontroller som är lätta att lära sig men svåra att bemästra. Med Active Soccer 2 DX har du full kontroll över spelet - inga förutbestämda mål, inga CPU-styrda beslut! Active Soccer 2 DX ger dig ett komplett karriärläge med många internationella ligor, cupspel och mästerskap. Föreställ dig själv i rollen som manager för ett engelskt lag i femte divisionen - du har en budget och ditt mål är att klättra till de högre divisionerna genom att köpa spelare, utforma taktiker, leda ditt lag och spela riktiga matcher! - Flerspelarläge för upp till 8 lokala spelare - Karriärläge med stöd för 850 lag (såväl klubbar som nationer) från hela världen och 22 000 spelare med individuella färdigheter - Klassiska lag och hundratals legendariska spelare - Designa tävlingar - Redigera lag - Skiftande väderförhållanden - Olika kameravyer: du kan spela vertikalt, horisontellt eller med en diagonal vy - Soundtrack skapat av Chris Huelsbeck - Fantastiskt kul!