Fenix Furia
Mekaniken i Felix Furia är unik men ändå enkel – oändliga hopp och fart i massor tillsammans med omedelbara omstarter. Ta dig igenom hundratals av nivåer som bara blir svårare och svårare, med nya spelmoment såsom eld, is och hopp portaler. Varje nivå erbjuder endast mikrosekunder för spelare att passera igenom horder av hänsynslösa fiender; ta dig igenom nivåerna genom att lära från dina misstag, eller pausa spelet för att mentalt förbereda dig och planera din rutt. Försök att slå dig upp på topplistorna medan du lyssnar på cool retroinspirerad musik, allt på samma gång som du försöker besegra ett ofantligt antal beroendeframkallande utmaningar.