Yoku's Island Express
Yoku har anlänt till Mokumana och gör sig redo för ett skönt liv, solbad och paketleverans i ett tropiskt paradis! Men en uråldrig ö-gud har fastnat i en sorts rastlös dvala – och det är upp till Yoku att korsa ön genom att använda en unik mix av flipperspelsmekanik, plattformar och en öppen värld i ett otroligt äventyr där du ska undsätta de som behöver hjälp! Flippa och bumpa omkring vår pyttelille huvudperson på den fantastiska handritade ön där du ska återställa postkontoret och väcka en gammal gud från sin dvala. Innehåll: FLIPPERÄVENTYR I EN ÖPPEN VÄRLD: Ett unikt plattformsspel i flipperstil, Yoku’s Island Express erbjuder en icke-linjär spelmekanik som gör att du kan att välja din egen väg bland olika uppdragsserier. VÄLKOMMEN TILL ÖN MOKUMANA: Ge dig ut på smidig utforskning av flera olika områden på ön, såsom tropiska stränder, lummiga djungler, snöklädda berg, mystiska grottor och ångande källor! LÅS UPP NYA OTROLIGA FÄRDIGHETER: Hjälp de vänliga lokalborna och få ett flertal olika fantastiska nya power-ups! Sug upp explosiva sniglar och väck sömniga bybor med Partytutan! FÄNGSLANDE STORY: Träffa oförglömliga figurer i flera olika berättelser när du upptäcker öns hemligheter. Och kanske bygger upp postkontoret igen! EPISKA BOSS-STRIDER: Ta dig an jätte-bossar genom att använda Yokus pålitliga kula för att 'leverera' den avgörande smällen. VACKER GRAFIK: Frossa i vacker, handritad grafik som skapats av spelveteraner.