Hand of Fate Deluxe Edition
The Hand of Fate Deluxe Edition innehåller originalspelet plus Wildcards DLC och uppdateringen Havsmordet. Beskrivningar nedan: Kortbyggande får ett helt nytt liv i Hand of Fate! En oändlig serie med uppdrag som kan spelas om och om igen – få tag på nya kort, bygg din egen kortlek och försök sedan besegra den! Dra ditt kort, spela din hand och upptäcka ditt öde. Spela Hand of Fate på ett helt nytt sätt , med tillägg av Fate kort . Välj ditt öde , och du kommer att spela med en helt unik uppsättning regler och möta en helt unik uppsättning utmaningar . Detta DLC innehåller nio nya Fate kort med sina egna möten och speciella föremål .