Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar är ett RPG inspirerat av det bästa inom genren på konsol, med djupa turbaserade strider i dungeons presenterat i klassiskt JRPG-format, och en rik berättelse som drivs fram av att man utforskar världen. Traditionella turbaserade strider med ett unikt manasystem och otroliga Battle Bursts. Utforska en övervärld full av dolda dungeons, ovanliga bossar och vänner och fiender som dyker upp slumpmässigt. Actionorienterade, slumpgenererade dungeons fullproppade med fällor, pussel och hemligheter. Använd varje hjältes unika färdigheter för att överleva Bygg din äventyrsgrupp genom att välja tre av sex tillgängliga hjältar från den berömda serietidningen Battle Chasers, var och en med unika förmågor, perks, föremål och färdigheter Grotta ner dig i tillverkningssystemet och använd det unika ingredienssystemet för att skapa episka föremål! Den bästsäljande serietidningen Battle Chasers släpptes först sent på 90-talet och fick snabbt en passionerad grupp kultfans.