The Sun and Moon
Sun and Moon, vinnaren av Ludum Dare 29 är en plattform med en unik teknik: du kan dyka ner i marken. Kraften bevaras men tyngden är omvänd vilket gör att du kan kasta dig själv högt upp i luften eller dyka djupt ner under ytan.