Styx: Master of Shadows
Styx: Master of Shadows är ett infiltreringsspel med RPG-inslag som utspelar sig i ett mörkt fantasyuniversum. Du måste leda Styx, svartalf och lönnmördare, genom Akenash-tornet, en vertikal labyrint uppbyggd i flera lager. I tornet finns Världsträdet, källan till Amber – en kraftfull, magisk saft. Smyg fram i skuggorna och ta hjälp av de många specialförmågor som Styx har förfinat under 200 år.