Digerati Horror Bundle Vol. 2
Helvetesdemoner! Psykopatiska mördare! Övernaturliga vidunder! Denna hårresande skräcksamling har allting! Paketet innehåller Demon Pit, Slayaway Camp: Butcher’s Cut och Tamashii. Demon Pit: Slåss mot och överlista ändlösa demontrupper i det här intensiva FPS-spelet i arkadstil. Hur länge kan du överleva innan horderna från helvetet sliter köttet från din kropp och fångar din själ? Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Ett mördarpusselspel och en mörk hommage till 80-talets skräckfilmer. Här styr du Skullface, en mordisk och hämndlysten galning. Tamashii: I denna förvrängd värld, inspirerad av obskyra japanska spel från 80- och 90-talen, blandas plattformar, pussel och blodisande skräck.