One More Dungeon
Att vara en namnlös äventyrssökare är ditt jobb, genom att nå sista nivå djupt inne i fängelsehålor och förstöra obeliskerna som används av onda krafter för att invadera världen. Använd närstridsvapen, magiska stavar och antika föremål för att komma genom horder av fiender som bor i olika spelområden. Nyckelfunktioner: * Fusionen av gamla skolan FPS och Rougelike-spel. * Bearbetade genererade nivåer. * 30+ olika typer fiender och 80+ olika föremål. * Parallelt univers med manuelt skapade platser. * Et Sanity-nivå som kan reduceras genom att använda föremål som är erhållna i spelet. * Anpassningsbart spel i form av modifieringar som du kan finjustera innan du spelar för att skräddarsy spelet efter dina val.