Active Soccer 2019
Efter storsuccén med mobilversionen är Active Soccer-serien tillbaka och lirar nu på Xbox One! Active Soccer 2019 är ett nervkittlande fotbollsspel med arkadkänsla och top down-vy som ger dig en fartfylld arkadupplevelse, med fenomenal spelkänsla och finkänsliga kontroller som är lätta att lära sig men svåra att bemästra. Med Active Soccer 2019 har du full kontroll över spelet - inga förutbestämda mål, inga CPU-styrda beslut! Active Soccer 2019 ger dig ett komplett karriärläge med många internationella ligor, cupspel och mästerskap. Föreställ dig själv i rollen som manager för ett engelskt lag i femte divisionen - du har en budget och ditt mål är att klättra till de högre divisionerna genom att köpa spelare, utforma taktiker, leda ditt lag och spela riktiga matcher! - Flerspelarläge för upp till 4 lokala spelare - Karriärläge med stöd för 1250 lag (såväl klubbar som nationer) från hela världen och 25 000 spelare med individuella färdigheter - Klassiska lag och hundratals legendariska spelare - Designa tävlingar - Redigera lag - Skiftande väderförhållanden - Olika kameravyer: du kan spela vertikalt, horisontellt eller med en diagonal vy - Soundtrack skapat av Chris Huelsbeck - Fantastiskt kul!