DreamWorks All-Star Kart Racing
Stjärnspäckat och dunderkul! Kändistät rollista när några av dina favoritkaraktärer från DreamWorks gör kartracing roligt som aldrig förr! Tävla på 20 olika banor med DreamWorks-tema, inklusive Shreks Swamp, New York City Zoo från Madagaskar, Isle of Berk och mer! 20 av de mest ikoniska DreamWorks-karaktärerna: Shrek, Po, Tigrinnan, Mästerkatten, Hiccup, Astrid, Baby-bossen och andra toppfavoriter samlas alla i en kartracingupplevelse utan dess like. Viktiga spelfunktioner: - STJÄRNSPÄCKAD ROLLISTA MED DREAMWORKS KARAKTÄRER: Vem kommer du att välja? Med favoriter som Shrek, Po, Tigrinnan, Baby-bossen, Mästerkatten, Hiccup och Astrid blir det svårt att bara välja en. - 20 FANTASTISKA KARTAR: Varje kart hämtar sin distinkta design från den unika personligheten hos respektive DreamWorks-karaktär som förare! Sätt din egen stil på karten med hundratals delar och tillbehörskombinationer för att nå nästa nivå! - KÖR GENOM IKONISKA REGIONER: Ta dig in i fantastiska världar när du gasar, växlar, hoppar och sladdar genom banor inspirerade av dina favoritfilmer från DreamWorks: staden Långt långt borta, från Shrek, Bergen från Trolls, Baby Corp från Baby-bossen, New York City Zoo från Madagaskar och många fler! - TROLLS SOM TÄVLINGSVÄRDAR OCH PUBLIKUPPVÄRMARE: Poppy, Kvist, Barb, Cooper och andra från den färgstarka världen av DreamWorks Trolls rockar inte bara som dina värdar inför varje lopp, utan deras publikcharm hjälper dig också att lyckas med din tävlingsbanas framgångar. Samla dem för att åka med dig under varje lopp för speciella överraskningar! - UTNYTTJA DE MAGISKA BANORNA: Tryck på magiska knappar längs banan för att upptäcka dolda genvägar. Förläng dessa magiska vägar genom att trycka på fler knappar i serie! - FLERA RACINGLÄGEN: Fantastiskt onlineläge och delad skärm för lokal multi-player, för action som hela familjen kommer att älska.