ONE PIECE ODYSSEY
Ett nytt rollspel från den enormt populära manga- och animeserien ONE PIECE som firar seriens 25-årsjubileum! Den berömda piraten Monkey D. Luffy, bättre känd som Straw Hat Luffy, och hans Straw Hat Crew seglar till den Nya världen på jakt efter nästa ö och nästa äventyr som väntar. Under resan råkar de ut för en storm och förliser. De sköljs upp på en grönskande tropisk ö omgiven av ständiga stormar ... Separerad från sin besättning ger sig Luffy ut på ett storslaget nytt äventyr för att hitta sina vänner och fly från ön! Farliga nya fiender, skrämmande naturkrafter och mycket annat väntar dem! Spela som olika medlemmar av Straw Hat Crew i ett klassiskt rollspel som utspelas i samma värld som den populära animeserien ONE PIECE! *Förutom den här produkten finns ONE PIECE ODYSSEY Deluxe Edition och annat digitalt innehåll också tillgängligt. Undvik att göra dubbla inköp.