Mad Games Tycoon
DESIGNA - UTVECKLA - SÄLJ... och klättra på framgångsstegen! I Mad Games Tycoon bygger du ditt eget spelimperium. Starta din egen spelstudio under tidigt 80-tal. Resan tar sin början i ett litet garage, utan pengar och med gränsade resurser. Skapa nya spelkoncept, sätt ihop ditt team och utveckla nästa superhit. Forska inom nya teknologier, utbilda anställda och köp nya och större kontor. Bygg ditt eget imperium och dominera spelindustrin!