SOUTH PARK: SNOW DAY!
Från South Park Digital Studios, studion bakom South Park: The Stick of Truth, South Park: The Fractured but Whole och South Park: Phone Destroyer kommer nästa kapitel i Den nya ungens resa. Häng med Cartman, Stan, Kyle och Kenny i all sin tredimensionella härlighet när de firar den mest magiska dagen i varje barns liv – en snödag! En enorm snöstorm har skapat kaos i staden och, viktigast av allt, stängt skolan. Spela med upp till tre vänner, använd matchning eller spela själv med allierade botar och kämpa dig fram längs de snöiga gatorna i South Park. Utkämpa galna actionfyllda strider mot stridande falanger i en helt ny berättelse där du bestämmer reglerna. Utrusta dig med unika vapen och använd förödande och uppgraderingsbara specialförmågor under ett nytt äventyr för att rädda världen och njuta av en ledig dag från skolan. Det är en snödag, kompis!