Följ med Koa och hennes bästa vän Napopo i två äventyr genom öarna Mara! "Sommar i Mara" Ta hand om din egen ö, skörda dina skördar, skapa nya verktyg och byggnader och segla med din båt för att upptäcka nya öar och hemligheter. "Koa och de fem piraterna från Mara" Överlista fällor, manövrera farliga miljöer och utforska en serie bländande olika landskap i deras strävan att återställa stulen piratbyte.