Roarr! Jurassic Edition
Som regel har de utomjordiska varelserna inga fredliga avsikter när de besöker jorden. Samma sak hänt också denna gång. Invasionen var blixtsnabb, mänskligheten hade inga chanser och blev omedelbart besegrad. Invasionen av den andra civilisationen genomfördes nästan felfritt men det var också... ja det var väldigt högt. Angripare från rymden väckte av misstag Rex, en dinosaur som hade sovit i tusentals år. Detta var för mycket för henne! Den irriterade dinosauren lämnade sin gömställe för att lära en lektion till oinvigda gäster. Och samtidigt för att förstöra mänskligheten… Det snabba och dynamiska spelet ROARR! är en modern hyllning till de bra gamla plattformsspelen som vi spelade i goda gamla dagar. Med många skrämmande bossar, 25 typer fiender och sex olika öar ROARR! är en dröm (eller mardröm!) för dem som gillar förstörelse. Dessutom är detta ett perfekt spel för högst fyra spelare på soffan!