Super Cyborg
Super Cyborg är ett klassiskt run and gun-spel med massor av action! Du spelar som en elitklassad stridscyborg som skickats ut för att undersöka en rad märkligheter på en mystisk ö. Den skoningslösa och mäktiga utomjordningen känd som "livsformen Xirxul" har väckts till liv av ovetande forskare och nu är hela mänskligheten hotad! Skjut, spring och hoppa dig fram genom sju nivåer fyllda med oändliga horder biologiska monster och några riktigt elaka bossar. Förgör allt som rör sig på ön! Är du redo att rädda jorden?