Thirsty Suitors
Från Outerloop Games kommer Thirsty Suitors - ett spel om kultur, relationer, familjetryck och att uttrycka sig själv. Kan Jala hantera sina krävande föräldrar, försonas med sina ex och reparera trasiga vänskapsband i tid till sin systers bröllop? Kommer hon att vara redo för det förestående besöket av Nani, familjens skräckinjagande och dömande matriark? Genom spelets berättelse kommer Jala att konfrontera sina ex i cinematiska, turordningsbaserade stridssekvenser.