Olympiska spelen är tillbaka, och den här gången har du chans att vinna äran! Oavsett om du spelar med vänner eller familj, eller jagar guldet på de globala ledartavlorna är det här ett partyspel som vem som helst kan plocka upp och ha roligt med! Förbered dig på att släppa lös tävlingsmänniskan inom dig när du skapar din idrottare, anpassar hens färdigheter och väljer den perfekta dräkten. Varför nöja dig med vanliga idrottskläder när du kan fånga allas blickar som pirat, astronaut eller cowboy? Välj bland 18 roliga idrottsgrenar – från tennis och fotboll till 100 m, basket och boxning – det finns alltid rekord att slå och revanscher att kräva. Att satsa på guld har aldrig varit såhär roligt!