SolSeraph
Retroinspirerade tornförsvars- och actionplattformsspelet SolSeraph återuppfinner klassikerna! Som mänsklighetens beskyddare ligger civilisationen i dina händer. Bygg dina städer och sätt upp defensiva strukturer för att skydda dem från det konstanta hotet från monster. Ge dig sedan ner i deras hålor med svärd och trollformler för att eliminera dem för gott. Utforska svävande öar, uråldriga grottor och bortglömda städer. Världen är din! SolSeraph är utvecklat av ACE Team, det kreativa gänget bakom Rock of Ages och Zeno Clash, och kombinerar action och strategi för en mastig och unik spelupplevelse som påminner om 16-bitarseran.