West of Dead: Path of the Crow Edition
Purgatory, Wyoming, 1888. En plats full av krutrök och mörker, synder och förbannelser, wendigos och häxor. En skiftande, kaotisk värld som får sin form från förbipasserande själars minnen, kultur eller tro. När en död man vaknar och hans enda minne är en svart skepnad drar han igång ett händelseförlopp med oanade konsekvenser. Axla rollen som den döde mannen William Mason (spelad av Ron Perlman) och kliv in i Purgatorys mörka och råa värld i det här snabba skjutspelet som blandar smidig styrning med taktisk användning av skydd. Ta skydd och försök övermanna dina fiender i de okända slumpgenererade jaktmarkerna. Sätt färdigheterna på prov: Ta skydd och försök övermanna dina fiender i de okända slumpgenererade jaktmarkerna. Vilda västern har aldrig varit så här mörk. The Path of the Crow Deluxe Edition innehåller: Kråkanden, en vän till vår hjälte. Kråkan finns vid din sida i det svartaste mörkret. En ny nivå, The Battlefield. Marken här är full av död och förruttnelse, splittrad och bränd av explosioner och täckt av en dimma full med attackrop. Den här nivån visar alla krigs moder, som du måste kämpa dig igenom. Den nya fienden, The Captain, är en skrämmande motståndare som drivits till vansinne av stridslystnad. Han är beväpnad med en kanon och en sabel, och är ett hot så väl nära som på avstånd. Det nya vapnet, The Mortar, kommer från The Battlefield och skrämmer till och med de som gömmer sig bakom skydd.