Mad Tower Tycoon
BYGG DINA DRÖMMARS SKYSKRAPA I ”Mad Tower Tycoon” kan du bygga en skyskrapa med 100 våningar och lägga till allt du tror behövs för att lyckas; restauranger, bigrafer, parkeringsgarage eller till och med en djurpark. Gör gästerna glada genom att välja de allra bästa attraktionerna. Det klassiska spelupplägget utmanar dig att jaga efter de eftertraktade ”sex stjärnorna” för din skyskrapa. Målet är att slutföra bygget och hyra ut alla kontor, lägenheter och butikslokaler på alla de 100 våningarna. SLUMPMÄSSIGA EVENT Förutom klagomål från kommande boende kommer du att få hantera; brand i ett nytt kontor, en jordbävning som skakar din skyskrapa och ett UFO som plötsligt kidnappar dina hyresgäster. Den konstant växlande ordningen på event innebär ytterligare utmaningar du måste hantera. Dessa event håller dig motiverad och alert, oavsett vilka utmaningar du möter. NIVÅSYSTEM Dagliga uppdrag ger dig en möjlighet att blir bättre samtidigt som du tjänar erfarenhetspoäng. Klättra uppför poängsystemet och lås upp fler än 50 förmågor. INFORMATION ÄR ALLT Du måste hålla koll på allt; vilka våningar som behöver renoveras eller var bakgrundsljudet stör kunderna. Hur många besökare hade du under de senaste 24 timmarna? Fick jag någon vinst under de senaste 30 dagarna? Statistik och filter i ”Mad Tower Tycoon” innehåller massor av information om hur det går för din skyskrapa. ETT ÖGA FÖR DETALJER Se till att dina gäster slipper gå uppför för många trappor eller vänta för länge på hissen. Inga problem: hissystemet i "Mad Tower Tycoon" har en rad olika inställningar, så att du kan välja väntetider på alla våningar. Det är ett tillfredsställande jobb att hålla gäster och kunder glada och se till att både skyskrapan och du blir allt bättre.