Hand of Fate 2
Hand of Fate 2 är en grottutforskare som utspelas i en mörk fantasy-värld. Bemästra ett levande brädspel där varje del i äventyret dras från en kortlek med legendariska möten som väljs av dig! Välj klokt – din motståndare, den enigmatiske Dealer, kommer inte att hålla tillbaka när han formar dig till ett redskap för sin hämnd. Brädet har ändrats, men insatsen är den samma: liv eller död!