Iron Harvest Complete Edition
Complete Edition innehåller tilläggen Rusviet Revolution och Operation Eagle, som bjuder på nya äventyr i den alternativa verkligheten 1920+. Iron Harvest är ett realtidsstrategispel (rts) som utspelar sig kort efter första världskrigets slut i en alternativ version av 1920-talet. Spelet kombinerar storslagna enspelar- och flerspelarkampanjer och skickar ut dig på slagfält med väldiga dieselpunk-mechs. Det här är spelet alla strategispelsälskare har väntat på. Medan Europa återhämtar sig från kriget ställs tradition mot vetenskapliga och tekniska framsteg. Samhället är under återuppbyggnad och ute på landsbygden har Iron Harvest-eran börjat. Bönderna har nämligen börjat gräva upp de vandrande robotarna som användes i kriget. Samtidigt framträder ett nytt hot som äventyrar hela Europas framtid. Hemliga styrkor gör sitt yttersta för att destabilisera hela länder i ett sista desperat försök att återta makten. Utvalt innehåll: KLASSISK REALTIDSSTRATEGI NÄR DET ÄR SOM BÄST Led massvis med olika enhetstyper i strid, utnyttja terrängen för att ta skydd och spräng hela byggnader i stycken. Planera varje konfrontation in i minsta detalj – alla planer är gångbara, såväl fullskaliga anfall som smygangrepp. Nämnde vi att det finns mechs också? För det finns det. GEDIGNA ENSPELARKAMPANJER OCH SPÄNNANDE BERÄTTELSE Spela en storslagen berättelse som sträcker sig över fler än 27 uppdrag och fyra kampanjer. Ta hjälp av en vän och klara kampanjerna i spelets samarbetsläge. INTENSIVA STRIDER MED OCH MOT VARANDRA Tävlingsinriktat flerspelarläge med tabeller, rankade matcher och ligor. Välj från ett stort antal strids- och utmaningskartor till både enspelar- och flerspelarläge. LUFTENHETER Flyg upp i himlen och erövra världen med nya luftskeppsenheter hos alla falanger. De tidiga flygfarkosterna finns i olika klasser, med allt från den smidiga sky bike till det kolossala slagskeppet den usoniska hjälten Admiral Mason för befäl över. De allra tappraste soldaterna blir fallskärmsjägare som utför farliga uppdrag bakom fiendens linjer. Anpassa dina strategier och förbered försvaret med luftvärn hos alla Iron Harvest-falanger!