The Surge 1 & 2 - Dual Pack (PC)
Det här paketet innehåller basspelen The Surge och The Surge 2. The Surge Välkommen till CREO, megaföretaget som räddar världen! En katastrofal händelse har knockat dig första dagen på jobbet… du vaknar upp med ett kraftfullt exoskelett i en totalförstörd del av byggnaden. Robotar som löper amok, galna, tekniskt förbättrade medarbetare och en egensinnig AI - alla vill att du ska dö. The Surge 2 Utforska den enorma och ödelagda staden Jericho City och överlev. Slåss mot massor av brutala fiender i våldsamma, skoningslösa strider. Hugg och slit av kroppsdelar för att komma åt motståndarnas utrustning som gör dig bättre, ett måste för att klara av de fruktansvärda och skräckinjagande fiender som lurar i staden.