Moon Raider and Sweet Witches Bundle
Moon Raider: Ava är den unga dottern till den genialiska, men allt äldre, vetenskapsmannen dr Cavor och Selene, månens före detta drottning. Selene är en selenit vars liv är beroende av en speciell energi som bara finns på månen. Utan någon energi kvar börjar tiden rinna ut, och dr Cavor anlitar Ava för att plundra månen och ta med sig så många ädelstenar hon kan tillbaka! Ava måste överleva de förrädiska katakomberna djupt under månens yta. Hennes fiender, en legion korrupta utomjordingar som tagit över månen, är inte lika primitiva som hon först trodde. Deras värld är fylld av skrämmande teknik, dödliga fällor och beväpnade soldater. Ava förstår snart att det enda sättet att rädda sin mamma är att rädda månen från sig själv. Sweet Witches: Spela som de söta häxorna Praline och Vanille som använder sina magiska stegar och unika krafter för att samla det godis de förtjänar! Ta dig an över 50 farliga nivåer i över fem unika världar, ensam eller i lag med en annan spelare. Är ni fler än två som vill spela? Inga problem: utmana de två antagonisterna Anis och Reglisse i ett spektakulärt kampläge för upp till fyra spelare.