Crossout – Steel shield bundle
— Pansarbil: "Mark XO" — Unika larvband av episk sällsynthet: "Goliat" (2 st.) — Vapen: främre kulspruta av särskild sällsynthet "M-25 Guardian" och episkt kanontorn "Avrättaren 88 mm" — Kupé: "Käftkrossaren" — Karaktärsporträtt: "Gamle polaren Mitch" — Unikt hologram; — Unik färgburk "Skyddande överdrag" — Nytt klistermärke: "Örn och sköld" — Tidig tillgång till ny byggnadsdel: "Fåglarnas konung" — Unik bakgrund och logotyp för anpassning av profilen — Det maximala antalet delar ökas till 65. — 3400 mynt i spelet. Livet i Ödemarken har satt sina spår hos Mitchell. Dussintals år har passerat sedan han ersatte sin far vid kontrollerna i hans trogna stridsvagn. Hela den här tiden har han hållit på sin princip – att aldrig anfalla först — trots det faktum att det är farligt att följa den i Ödemarken. Gamle Mitch har befunnit sig på gränsen mellan liv och död mer än en gång, och hans stridsvagn reparerades så ofta att den inte längre såg ut som den brukade, varken på in- eller utsidan. En sak förblev oförändrad — viljan av stål hos de oskyldigas försvarare, som återvänder till striden efter varje skada och alltid är redo att leda så många människor som möjligt, bort från striden. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 65. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Unika porträtt är en fantastisk möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!