MXGP 24 - Fox Holeshot Edition
Förbeställ MXGP 24 Fox Holeshot Edition och få spelets alla exklusiva DLC:er. 4 klädset från Fox Racing, 1 samling med 63 klistermärken och 1 "arkivpass" till MXGP TV *Du behöver ett giltigt MyNacon-konto för att få tillgång till ”arkivpasset”. Skapa ett MyNacon-konto för att få en kod till arkivpasset hos MXGPTV Kolla in de 4 exklusiva klädsetten från Fox Racing: - Fox 50th Anniversary - Fox Flexair Energy - Fox 180 Emotion - Fox 360 Seventy 4 Efter tre års pass är det officiella MXGP-spelet tillbaka. Alla officiella motorcyklar och de 20 banorna från 2024-kalendern väntar på att ge dig en fullständig mästerskapsupplevelse. Spela som dina favoritförare, inklusive Jorge Prado, Jeffrey Herlings, Maxime Renaux och Andrea Adamo i kategorierna MXGP och MX2. Över 50 tillgängliga förare, inklusive från officiella lag som Red Bull KTM, Red Bull GasGas, Monster Energy Yamaha, Honda HRC, Kawasaki, Nestaan Husqvarna, Monster Energy Triumph, Fantic och Beta MRT. Det omfattande karriärsläget erbjuder fullständig inlevelse i mästerskapet. Hantera ditt lags utveckling, schema och rivaliteter. Börja som amatörförare med målet att rekryteras av ett MX2-lag, och när du väl är i MX2 ska du se till att få bra resultat för att väljas ut att gå med i ett MXGP-lag. Genom att köra fritt i det 4 km² stora träningsområdet kan du förbättra din teknik och testa din motorcykel på sex banor och olika terrängtyper. MXGP är ett realistiskt spel som använder avancerad fysik för att ge otrolig körkänsla, samtidigt som det har nybörjarvänliga kontroller för att hjälpa nybörjare att snabbt bli bättre. För mer tävlingsinriktade spelare finns ett flerspelarläge online som låter dig tävla mot de bästa förarna i världen.