SONIC X SHADOW GENERATIONS
Förbeställ SONIC X SHADOW GENERATIONS och få ett utseende till Sonic baserat på hans design i klassiska Sonic Adventure! Shadow the Hedgehog är tillbaka med klassiska och moderna Sonic i SONIC X SHADOW GENERATIONS, en helt ny samling med två unika upplevelser! Spela som Shadow i en ny berättelse med helt nya förmågor som visar varför han är den ultimata livsformen! Susa fram genom ikoniska banor från Shadows bakgrund, upptäck hemligheter i en vidsträckt värld och lås upp nya krafter för att ta dig an Black Doom och rädda världen. SONIC X SHADOW GENERATIONS innehåller även en fullständig nyversion av hyllade SONIC GENERATIONS, ett tidsreseäventyr med älskade 3D- och 2D-banor, uppgraderad grafik och nytt bonusinnehåll.