Focus EntertainmentAction och äventyr
Bege dig in i nästet och upplev Aliens: Fireteam Elite-storyn! Into the Hive Edition innehåller både spelets Standard Edition och Pathogen-expansionen som kommer med en ny kampanj med tre nya uppdrag utöver de tolv uppdrag som redan följer med grundspelet. Fortsätt storyn i Aliens: Fireteam Elites med nya omgivningar, kartor, kosmetik och ett äventyr som ställer Endeavors besättning inför deras farligaste uppdrag hittills. I expansionen har en mystisk patogen utvecklats i vildmarken på LV-895 och inte ens xenomorphs går säkra för dess framfart. Besättningen på Endeavor måste bege sig till outforskat land och möta skräckinjagade nya fiender om de ska kunna upptäcka källan till detta mystiska nya hot. Spela med upp till två andra spelare eller AI medan du kämpar dig igenom fyra kampanjer för att utforska den mystiska nya planeten, LV-895. Upptäck vad som döljer sig i ruinerna och grottorna under ytan i detta tredjepersonsskjutar- och överlevnadsspel som utspelar sig i det ikoniska Aliens-universumet. Den mystiska patogenen muterar xenomorphs och det lokala djurlivet på planeten LV-895. Det är upp till dig och ditt fireteam att bekämpa en hord av muterade fiender och eliminera källan till förödelsen. Pathogen-expansionen förser upplevelsen i AFE med helt nya omgivningar, kartor, vapen och annat. Utforska ingenjörsruinerna, gräv djupare i fiendens nästen och undvik farorna som väntar bakom varje hörn. Har du vad som krävs för att överleva? I PATHOGEN-EXPANSIONEN INGÅR Den helt nya Pathogen-kampanjen, komplett med 3 nya uppdrag 8 nya vapen 1 ny förmån för varje klasskit 13 nya vapentillbehör 2 nya outfittar för vart och en av de 7 klasskiten 6 nya huvudaccessoarer 21 nya vapenfärger 10 nya dekaler 10 nya emotikoner Obs! En del av det här innehållet blir inte tillgängligt direkt efter köpet utan du måste tjäna ihop till det i spelet.