Zero Zero Zero Zero
Zero Zero Zero Zero är en unik 1-bits. lågupplöst, plattform som utmanar spelare i en mängd nivåer som kräver färdighet och noggrann manövrering. Ducka, skjut och hoppa dig fram genom slumpvis valda nivåer där du antingen avancerar eller dör. Innehåller ett ledigt och spektakulärt soundtrack att digga till när du hoppar fram genom faror och förbi fiender. Har du vad som krävs för att klara alla 100 nivåer? Innehåller: * En spelupplevelse i högt tempo som är svår men rättvis. * 100 utmanande nivåer. * I race-läge kan spelare möta sina vänner för att se vem som är den sanna mästaren i genren 1-bits plattform. * Slumpvis valda nivåer som genereras efter varje gång du dör eller klarar en nivå. * Lågupplöst grafik som kompletteras med ett grymt elektroniskt soundtrack av Levi Bond.