Monster Jam Steel Titans 2
Fler truckar! Nya världar! Monster Jam Steel Titans 2! Monster Jam Steel Titans 2 innehåller flera favorittruckar i helt nya Monster Jam-världar! Helt nya flerspelarlägen online, 38 truckar att välja bland och fem nya världar! Förare tränar på Camp Crushmore och tävlar på autentiskt återskapade arenor för att bli den ultimata mästaren! Fler truckar! Urvalet består av 38 av de bästa truckarna i Monster Jams historia, bland annat Higher Education, Sparkle Smash och Grave Digger! Nya världar! Fem helt nya Monster Jam-världar som utökar Monster Jam-universumet! Utforska och upptäck Monster Jam-hemligheter. Tävlingar! Gör som proffsen och tävla på 12 autentiskt återskapade arenor och i spellägen som liknar verklighetens motsvarigheter! Utför publikfriande trick i form av Bicycles, Stoppies, Moonwalks, Walk Its, Cyclones, Pogos, Power Outs och Back-Flips! Förbättrad spelmekanik! Fysiken, karriärläget och utforskningen har blivit bättre!