STORY OF SEASONS: A Wonderful Life
Känn dig som hemma på din nya familjegård i den fridfulla staden Forgotten Valley. Skapa minnen medan du väver din egen saga över många generationer av vänskap, familj och jordbruk. Skänk liv åt trakten genom att odla grödor och föda upp djur, hitta kärleken bland ortens vänliga invånare och skapa bestående minnen med din alldeles egna familj i ett kärt gammalt jordbruksspel i ny tappning. Grunda din gård Lev ett kravlöst liv på gården där du odlar ett överflöd av grödor och göder markerna för att förbättra dina skördar. Föd upp gulliga djur som belönar din kärlek med värdefulla saker du kan använda till recept, som presenter eller sälja för vinst i ditt eget marknadsstånd. Upptäck nya djur, skapa hybridplantor, bygg och uppgradera anläggningar, allt för att hjälpa dig leva ditt drömliv i Forgotten Valley. Bli vän med invånarna i Forgotten Valley Hitta nya vänner bland det charmerande invånarna i den fridfulla staden Forgotten Valley och lär känna dem ännu närmare i helt nya händelser! I denna nära sammansvetsade gemenskap finns det ett överflöd av minnesvärda karaktärer, från de busiga Nature Sprites till den tokiga vetenskapsmannen Daryl vilket gör Forgotten Valley… helt oförglömlig! Berätta din saga på ditt sätt Spela som man, kvinna eller icke-binär och anpassa ditt utseende när du börjar din saga i Forgotten Valley. Oavsett hur du väljer att spela så har du romantisk potential med alla åtta tillgängliga partners, så du kan själv välja precis hur du vill och blir kär i vem helst ditt hjärta väljer. Bli kär, bilda familj och skapa ovärderliga minnen När du väl hittat din sanna kärlek är det dags att stadga sig och bilda familj. Se hur dina barn växer upp och blir vuxna med åren! Kommer de få ärva gården? Eller hittar de sitt kall någon annanstans? Hjälp din familj frodas under decennierna i Forgotten Valley samtidigt som du leder ditt barn på vägen mot att hitta deras egen bästa framtid. A Wonderful Life för en ny generation! Återupplev en kär historia på ett helt nytt sätt, med uppdaterad grafik, fler potentiella partners, nya djur, säsongshögtider och en stor mängd spelförbättringar. Den här återskapade versionen av A Wonderful Life introducerar all det klassiska spelets hjärta och charm till en ny generation och är den definitiva upplevelsen av ett av det mest uppskattade spelen i den långlivade jordbruksspelserien.